921.0 Lescha federala dals 4 d'october 1991 davart il guaud (Lescha dal guaud, LG)

921.0 Legge federale del 4 ottobre 1991 sulle foreste (Legge forestale, LFO)

Art. 5 Scumond da runcar e permissiuns excepziunalas

1 Runcadas èn scumandadas.

2 Ina permissiun excepziunala dastga vegnir concedida, sch’il petent cumprova ch’i sajan avant maun motivs impurtants per la runcada, ils quals predomineschan l’interess da conservar il guaud, e sch’i èn ultra da quai ademplidas las suandantas premissas:

a.
l’ovra, per la quala i duai vegnir runcà, sto esser dependenta dal lieu previs;
b.
l’ovra sto ademplir materialmain las premissas da la planisaziun dal territori;
c.
la runcada na dastga betg chaschunar privels serius per l’ambient.

3 Betg sco motivs impurtants na valan interess finanzials, sco l’utilisaziun dal terren cun il pli grond profit pussaivel u la procuraziun da terren bunmartgà per intents betg forestals.

3bis Sch’ina autoritad sto decider davart la permissiun da construir stabiliments che dovran energias regenerablas e da stabiliments che transportan e distribueschan energia, sto – en il rom da la ponderaziun dals interess – l’interess naziunal da realisar quests projects vegnir considerà sco equivalent ad auters interess naziunals.4

4 Da la protecziun da la natira e da la patria stoi vegnir tegnì quint.

5 Permissiuns da runcar ston vegnir concedidas per ina durada limitada.

4 Integrà tras la cifra I da la LF dals 18 da mars 2016, en vigur dapi il 1. da schan. 2017 (AS 2016 3207; BBl 2014 4909).

Art. 5 Divieto di dissodamento e deroghe

1 I dissodamenti sono vietati.

2 Può essere concessa deroga se il richiedente comprova l’esistenza di gravi motivi preponderanti rispetto all’interesse alla conservazione della foresta, e sono inoltre adempiute le condizioni seguenti:

a.
l’opera per la quale si richiede il dissodamento è attuabile soltanto nel luogo previsto;
b.
l’opera soddisfa materialmente alle condizioni della pianificazione del territorio;
c.
il dissodamento non comporta seri pericoli per l’ambiente.

3 Non sono gravi motivi gli interessi finanziari, come un più redditizio sfruttamento del suolo o l’acquisizione di terreno a buon mercato per scopi non forestali.

3bis Quando un’autorità deve decidere in merito all’autorizzazione per la costruzione di impianti per l’impiego di energie rinnovabili e di impianti di trasporto e distribuzione di energia, nella ponderazione degli interessi l’interesse nazionale alla realizzazione di questi progetti è considerato equivalente ad altri interessi nazionali.5

4 Va tenuto conto della protezione della natura e del paesaggio.

5 I permessi di dissodamento hanno validità limitata.

5 Introdotto dal n. I della LF del 18 mar. 2016, in vigore dal 1° gen. 2017 (RU 2016 3207; FF 2014 4237).

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.