783.0 Lescha da posta dals 17 da december 2010 (LPO)

783.0 Legge del 17 dicembre 2010 sulle poste (LPO)

Art. 4 Obligaziun d’annunzia

1 Tgi che porscha sut ses agen num e professiunalmain servetschs postals a la clientella, sto annunziar quai a la PostCom. La PostCom registrescha las purschidras da servetschs postals.

2 Il Cussegl federal po liberar dals dretgs e da las obligaziuns ch’èn liads a l’obligaziun d’annunzia particularmain interpresas che obtegnan ina svieuta da pitschna impurtanza economica cun furnir servetschs postals.

3 Tgi ch’è suttamess a l’obligaziun d’annunzia sto:

a.
ademplir las obligaziuns da dar infurmaziuns tenor l’artitgel 9 e las obligaziuns da dar infurmaziuns tenor l’artitgel 23 alinea 2;
b.
garantir che las cundiziuns da lavur usitadas en la branscha vegnian observadas;
c.
negoziar in contract collectiv da lavur cun las associaziuns da persunal;
d.
avair ina sedia, in domicil u in filiala en Svizra.

Art. 4 Obbligo di notifica

1 Chiunque offre a proprio nome e a titolo professionale servizi postali a clienti è tenuto a notificarlo alla PostCom. La PostCom registra i fornitori di servizi postali.

2 Il Consiglio federale può esonerare dai diritti e dagli obblighi derivanti
dall’obbligo di notifica in particolare le imprese che realizzano con i servizi postali una cifra d’affari economicamente modesta.

3 Chiunque sottostà all’obbligo di notifica deve:

a.
adempiere l’obbligo d’informazione secondo l’articolo 9 e l’obbligo di fornire informazioni secondo l’articolo 23 capoverso 2;
b.
garantire il rispetto delle condizioni di lavoro abituali nel settore;
c.
negoziare un contratto collettivo di lavoro con le associazioni del personale;
d.
avere una sede, un domicilio o una stabile organizzazione in Svizzera.
 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.