413.11 Ordinaziun dals 15 da favrer 1995 davart la renconuschientscha dals attestats da maturitad gimnasiala (Ordinaziun davart ils attestats da maturitad, ORM)
413.11 Ordinanza del 15 febbraio 1995 concernente il riconoscimento degli attestati liceali di maturità (Ordinanza sulla maturità, ORM)
Art. 15 Notas da maturitad e valitaziun da la lavur da maturitad
1 Las notas da maturitad vegnan dadas:
- a.
- en ils roms, en ils quals ha lieu in examen da maturitad, mintgamai per la mesadad sin basa da las prestaziuns da l’ultim onn da scolaziun e da las prestaziuns a l’examen final;
- b.
- en ils ulteriurs roms sin basa da las prestaziuns durant l’ultim onn da scolaziun ch’il rom è vegnì instruì;
- c.26
- en la lavur da maturitad sin basa dal process da lavur, sin basa da la lavur en scrit e sin basa da sia preschentaziun a bucca.
2 En connex cun la valitaziun da la lavur da maturitad vegnan resguardadas las prestaziuns furnidas en scrit ed a bucca.
Art. 15 Note di maturità e valutazione del lavoro di maturità
1 Le note di maturità sono assegnate:
- a.
- nelle materie d’esame, sulla base dei risultati dell’ultimo anno d’insegnamento e di quelli ottenuti all’esame. I due risultati hanno il medesimo peso;
- b.
- nelle altre materie, sulla base dei risultati dell’ultimo anno d’insegnamento;
- c.25
- per il lavoro di maturità, sulla base del processo di lavoro, del lavoro scritto e della sua presentazione orale.
2 Il lavoro di maturità è valutato in base alle prestazioni scritte e orali.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.