412.101 Ordinaziun dals 19 da november 2003 davart la furmaziun professiunala (OFPr)

412.101 Ordinanza del 19 novembre 2003 sulla formazione professionale (OFPr)

Art. 65a Contribuziuns per furmaziuns da scolas spezialisadas superiuras

(art. 56 LFPr)

1 Las contribuziuns federalas tenor l’artitgel 56 LFPr per furmaziuns da scolas spezialisadas superiuras cuvran maximalmain 25 pertschient dals custs.

2 Contribuziuns per furmaziuns da scolas spezialisadas superiuras vegnan mo concedidas, sche:

a.
questas furmaziuns vegnan purschidas en tut il pajais tras organisaziuns dal mund da lavur ch’èn activas sin plaun naziunal; e
b.
i na vegnan pajadas naginas contribuziuns chantunalas per questas furmaziuns.

30 Integrà tenor la cifra I da l’O dals 14 da nov. 2012, en vigur dapi il 1. da schan. 2013 (AS 2012 6473).

Art. 65a Contributi per i cicli di formazione delle scuole specializzate superiori

(art. 56 LFPr)

1 I contributi federali ai sensi dell’articolo 56 LFPr per i cicli di formazione delle scuole specializzate superiori coprono al massimo il 25 per cento dei costi.

2 I contributi a favore di cicli di formazione delle scuole specializzate superiori sono concessi soltanto se:

a.
i cicli di formazione sono offerti da organizzazioni del mondo del lavoro d’importanza nazionale e attive su tutto il territorio del Paese;
b.
per i cicli di formazione non vengono pagati contributi cantonali.

31 Introdotto dal n. I dell’O del 14 nov. 2012, in vigore dal 1° gen. 2013 (RU 2012 6473).

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.