412.101 Ordinaziun dals 19 da november 2003 davart la furmaziun professiunala (OFPr)

412.101 Ordinanza del 19 novembre 2003 sulla formazione professionale (OFPr)

Art. 56 Pretensiuns minimalas a furmaziuns per cussegliaders

(art. 50 LFPr)

1 Furmaziuns spezialisadas per la cussegliaziun da professiun, da studi e da carriera vegnan purschidas en ina scola auta u en ina instituziun renconuschida dal SEFRI.

2 La furmaziun spezialisada cumpiglia:

a.
600 uras d’emprender per students cun in diplom d’ina scola auta respectivamain 1800 uras d’emprender per ils ulteriurs students;
b.
praticums supplementars da totalmain 12 emnas.

3 Per l’instrucziun è necessari il diplom d’ina scola auta u il diplom d’ina instituziun renconuschida da la Confederaziun en cussegliaziun da professiun, da studi e da carriera sco er la cumprova da la cumpetenza metodica-didactica.

4 Il SEFRI decida en il singul cas davart l’equivalenza d’auters diploms.

Art. 56 Esigenze minime per i cicli di formazione per consulenti

(art. 50 LFPr)

1 Le formazioni specializzate in materia di orientamento professionale, di studi e di carriera sono dispensate da un una scuola universitaria o da un’istituzione riconosciuta dalla SEFRI.

2 La formazione specifica comprende:

a.
600 ore di studio per gli studenti in possesso di un diploma universitario e 1800 per gli altri studenti;
b.
periodi di pratica aziendale per complessive dodici settimane.

3 Per l’insegnamento è necessario un diploma universitario o un diploma di un’istituzione riconosciuta dalla Confederazione nel campo dell’orientamento professionale, degli studi e della carriera nonché un’attestazione di competenze metodologico-didattiche.

4 La SEFRI decide nei singoli casi in merito all’equipollenza di altri diplomi.

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.