151.1 Lescha federala dals 24 da mars 1995 davart l'egualitad da dunna ed um (Lescha d'egualitad, LEg)

151.1 Legge federale del 24 marzo 1995 sulla parità dei sessi (LPar)

Art. 13d Verificaziun da l’analisa da l’egualitad da las pajas

1 Patruns ch’èn suttamess al Dretg d’obligaziuns16 laschan verifitgar lur analisa da l’egualitad da las pajas tras in post independent. Per quest intent pon els tscherner tranter:

a.
ina interpresa da revisiun cun in’admissiun tenor la Lescha dals 16 da december 200517 davart la surveglianza da la revisiun; u
b.
in’organisaziun tenor l’artitgel 7 u ina represchentanza dals lavurants tenor la Lescha da participaziun dals 17 da december 199318.

2 Il Cussegl federal fixescha ils criteris per la scolaziun dals revisurs directivs.

3 Il Cussegl federal regla la realisaziun da la verificaziun da l’analisa da l’egualitad da las pajas tar la Confederaziun.

4 Ils chantuns reglan la realisaziun da la verificaziun da las analisas da l’egualitad da las pajas en lur champ da cumpetenza.

Art. 13d Verifica dell’analisi della parità salariale

1 I datori di lavoro soggetti al Codice delle obbligazioni21 fanno verificare la loro analisi della parità salariale da un organo indipendente. A tal fine possono rivolgersi, a loro scelta, a:

a.
un’impresa di revisione abilitata secondo la legge del 16 dicembre 200522 sui revisori;
b.
un’organizzazione secondo l’articolo 7 o a una rappresentanza dei lavoratori secondo la legge del 17 dicembre 199323 sulla partecipazione.

2 Il Consiglio federale stabilisce i criteri per la formazione delle persone che dirigono le revisioni.

3 Il Consiglio federale disciplina l’esecuzione della verifica dell’analisi della parità salariale nella Confederazione.

4 I Cantoni disciplinano l’esecuzione della verifica dell’analisi della parità salariale nei loro rispettivi ambiti di competenza.

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.