732.12

Safeguards Ordinance of 4 June 2021 (SaO)

732.12 Ordinanza del 4 giugno 2021 sull'applicazione delle salvaguardie

Art. 13 Person responsible for reports and conducting inspections

The person with authority for a facility under Article 12 paragraph 1 shall designate a person responsible for reports and for conducting inspections and entrust that person with the necessary competencies and provide him/her with the required resources.

Art. 13 Responsabile della redazione dei rapporti e dell’esecuzione delle ispezioni

La persona avente diritto di disporre secondo l’articolo 12 capoverso 1 designa un responsabile per la redazione dei rapporti e per l’esecuzione di ispezioni e gli assegna le competenze e i mezzi necessari.

 

This document is not an official publication. Only the publication of the Federal Chancellery is legally binding.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.